Informacje

FAQ
Spis treści
    1. Jaką firmą kurierską odbywa się dostawa?
    Wszystkie zamówione towary wysylamy firmą DHL.
    2. Co w przypadku gdy w dostawie nie było Karty Gwarancyjnej lub faktury?
    W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z nami telefonicznie lub przesłać wiadomośc na adres e-mail:bok@mikro24.pl .
    Brakujące dokumenty wyślemy pocztą na adres wskazany przez Państwa.
    3. Czy można zmienić dane na wystawionej już fakturze?
    Jeżeli życzą sobie Państwo dokonania zmian na fakturze, wystarczy w tym celu odesłać do nas jej oryginał (adres podany na fakturze) wraz z informacją, które dane mają być zmienione oraz prosimy o podanie adresu zwrotnego.

    Poprawioną fakturę odeślemy na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny lub drogą elektroniczną.
    4. Czy mogę obejrzeć zakupiony sprzęt przy dostawie i przed zapłatą?
    W chwili otrzymania produktu, po pokwitowaniu odbioru przysługuje Państwu prawo dokonania oględzin zawartości przesyłki w obecności kuriera, na własne wyraźne życzenie. Jeżeli będzie widoczna wada, wówczas prosimy o sporządzenie protokołu szkody i niezwłocznie skontaktować się z nami.

    5. Jako forme płatności wybrałem przelew bankowy. Na jakie konto mam wpłacić ?
    Po złożeniu zamówienia zostaje wysłana automatyczna wiadomość w której znajduje się numer konta bankowego na które należy dokonać wpłaty. W razie nie otrzymania wiadomości dane do przelewu są nastepujące: 

    Raiffeisen Bank Polska
    83 1750 1338 0000 0000 1385 7237

    F.H.U. COMTEL sp.j.
    Plac Kupiecki 2
    32-800 Brzesko


    6. Gdzie mam znaleźć numer mojej przesyłki?
    Numer przesyłki (listu przewozowego) jest wysyłany automatycznie na adres e-mail klienta w chwili gdy zamówienie zostało zrealizowane. Aby zlokalizować przesyłkę należy skorzystać ze strony "ZNAJDŹ PRZESYŁKĘ".

    7. Sprzęt przestał działać. Co mam zrobić? 
    W tej sytuacji można skontaktować się z najbliższym punktem serwisowym producenta (adresy serwisów znajdują się w Karcie Gwarancyjnej) lub niesprawny sprzęt odesłać do nas. Informacje jak to zrobić znajdują się na stronie "SERWIS-GWARANCJA".
    8. Jak odstąpić od umowy?
    Szczegółowe informacje jak dokonać zwrotu znajdują się na stronie "ZWROTY".
    9. Odstapiłem od umowy. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Pieniądze zwracamy w ciągu 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymanej korekty faktury.
    10. Czy towar prezentowany na stronie jest dostepny?
    Wszystkie produkty oferowane na stronie Mikro24.pl dostępne są w naszym magazynie, co oznacza dla Klientów dostępność od ręki. W sporadycznych przypadkach może zdarzyć się, że dana sztuka nie jest dostępna - o czym Klient jest natychmiast powiadamiany.

    Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby produktów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: bok@mikro24.pl
    Podziel się swoim komentarzem z innymi
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel