Informacje

Naprawy serwisowe

 

Serwis - Warunki gwarancji

 

Szczególną uwagę przykładamy do sprawnej realizacji wszelkich gwarancji i napraw produktów zakupionych w naszym sklepie. Chcemy aby nasi Klienci darzyli nas zaufaniem, dlatego każdy produkt oferowany przez www.rozsądnie.pl zawsze objęty jest  gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. 


Aby usprawnić proces reklamacji stworzyliśmy poniższą procedurę:

 

 

 

1) Zaloguj się na konto w www.rozsądnie.pl

 

 

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym serwisie - zarejestruj się proszę tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne. Jeżeli posiadasz już konto (robiłeś u nas zakupy lub podałeś swój e-mail w zamówieniu telefonicznym) zaloguj się tutaj . Jeśli zapomniałeś/aś hasła skorzystaj z formularza przypomnienia .

 

 

 

2) Dodaj zgłoszenie reklamacyjne

 

Po zalogowaniu się na konto utwórz zgłoszenie reklamacyjne w Dziale reklamacyjnym (RMA) klikając na przycisk " Dodaj reklamację "

 

 

 

3) Wypełnij formularz

 

Opisz dokładnie usterkę twojego sprzętu, prosimy również o podanie nr. faktury dla łatwiejszego zidentyfikowania transakcji.

 

 

 

4) Zaczekaj na kontakt

 

 

Zaczekaj na kontakt z naszej strony (mailowy lub telefoniczny) potwierdzony wpisem w panelu oraz zmianą statusu reklamacji na: "Oczekiwanie na przesyłkę" Gwarantujemy kontakt w ciągu 24 godzin (z wyłaczeniem świąt i weekendów) , aby przekazać Ci dokładne dalsze kroki postępowania.

UWAGA! Nie wysyłaj przesyłki przed zmianą statusu reklamacji na " Oczekiwanie na przesyłkę" . Może się wtedy zdarzyć, że przesyłka nie będzie spełniała naszych wymogów, a nasz serwis jej nie przyjmie.

 

 

 

5) Zapakuj towar

 

Zapakuj zwracany sprzęt do oryginalnego pudełka, w którym go otrzymałeś ( nie należy naklejać taśm oraz kwitów wysyłkowych bezpośrednio na opakowanie produktu, gdyż tak odesłany zwrot nie zostanie zaakceptowany). Sprzęt  musi być kompletny ( z wszystkimi akcesoriami)

 

 

 

6) Wyślij towar

 

Zwracany sprzęt wraz z dołączoną kopią faktury, książeczką gwarancyjną należy wysłać na własny koszt na adres:

 

 

WWW.ROZSĄDNIE.PL
Plac Kupiecki 2
32-800 Brzesko


Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub za zaliczeniem pocztowym.

 

 

7) Sprawdź status reklamacji

 

 

Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zgodności zgłoszenia , przekażemy go do serwisu centralnego. Po naprawie (maksymalnie 14 dni) odeślemy go do Ciebie na własny koszt.

Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie - nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci podstawy decyzji sklepu www.rozsądnie.pl oraz poinfować Cię o kosztach przesyłki towaru. Następnie towar zostanie odesłany za pobraniem na Twój adres

 

 

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.

 

Napisz do nas

Kontaktowy adres e-mail

 

 

Zadzwoń do nas

(Biuro obsługi klienta) informacja ogólna,  zamówienia,  reklamacje pomoc 

pon-piąt:  8:00-17:00


TEL. (14) 68 68 700

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel