Informacje

Odstąpienie od umowy

 

Odstąpienie od umowy

 

  • Masz 14 ustawowych dni na zwrot towaru !
  • Nie musisz  podawać nam powodu rezygnacji z zakupu !
  • Zwrócimy Ci pełną kwotę pieniędzy za produkt !



Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik),  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy Sprzedawcy lub skorzystanie z poniższej procedury. 

 

Przeczytaj również o promocji: "30 Dni na Zwrot"


Możesz skorzystać z poniższej procedury, dzięki której możesz śledzić proces reklamacji/zwrotu:

Lub pobrać formularz do wypełnienia 

 

 

1) Zaloguj się na konto w www.rozsądnie.pl

 

 

Jeżeli nie  posiadasz konta w naszym serwisie  - zarejestruj się proszę tutaj  - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne. Jeżeli posiadasz już konto (robiłeś u nas zakupy lub podałeś swój e-mail w zamówieniu telefonicznym) zaloguj się tutaj . Jeśli zapomniałeś/aś hasła skorzystaj z formularza przypomnienia .  

 

 

2) Dodaj zgłoszenie reklamacyjne

 

Po zalogowaniu się na konto utwórz  zgłoszenie reklamacyjne w   Dziale reklamacyjnym (RMA)   klikając na przycisk " Dodaj reklamację " 

 

 

3) Wypełnij formularz

 

W opisie wystarczy że napiszesz "Odstępuję od umowy kupna - sprzedaży"  Prosimy również o podanie nr. faktury dla łatwiejszego zidentyfikowania transakcji.

 

 

4) Zaczekaj na kontakt

 

Zaczekaj na kontakt z naszej strony (mailowy lub telefoniczny) potwierdzony wpisem w panelu oraz zmianą statusu reklamacji na: "Oczekiwanie na przesyłkę" Gwarantujemy kontakt w ciągu 24 godzin (z wyłaczeniem świąt i weekendów) , aby przekazać Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.

UWAGA!  Nie wysyłaj przesyłki  przed zmianą statusu reklamacji na " Oczekiwanie na przesyłkę" .  Może się wtedy zdarzyć, że przesyłka nie będzie spełniała naszych wymogów, a nasz serwis jej nie przyjmie.

 

 

5) Zapakuj towar

 

Zapakuj zwracany sprzęt do oryginalnego pudełka, w którym go otrzymałeś ( nie należy naklejać taśm oraz kwitów wysyłkowych bezpośrednio na opakowanie produktu, gdyż tak odesłany zwrot nie zostanie zaakceptowany)

 

Sprzęt nie może nosić  śladów użytkowania i musi być kompletny

Opakowanie nie powinno nosić uszkodzeń 

Umieść  w widocznym miejscu  (najlepiej pod adresem) Nr. reklamacji  przydzielony twojemu zgłoszeniu.

 

 

6)  Wyślij towar 

 

Zwracany sprzęt  wraz z dołączoną kopią faktury, książeczką gwarancyjną należy wysłać na własny koszt na adres:

 

WWW.ROZSĄDNIE.PL
Plac Kupiecki 2
32-800 Brzesko

 

7) Potwierdź fakturę

 

Po otrzymaniu odesłanego przedmiotu wysyłamy do Klienta drogą elektroniczną korektę faktury - i oczekujemy od Państwa potwierdzenia jej otrzymania w postaci wiadomości e-mail.

Zwrot następuje w terminie do 7 dni roboczych od daty potwierdzenia otrzymanej korekty faktury.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub za zaliczeniem pocztowym.


 

8) Sprawdź status reklamacji

 

Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie - nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci podstawy decyzji sklepu www.rozsądnie.pl oraz poinformować Cię o kosztach przesyłki towaru. Następnie towar zostanie odesłany za pobraniem na Twój adres

 

 

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.


 

Napisz do nas

Kontaktowy adres e-mail

 

 

Zadzwoń do nas

(Biuro obsługi klienta) informacja ogólna,  zamówienia,  reklamacje pomoc 

pon-piąt:  8:00-17:00


TEL. (14) 68 68 700

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel