Informacje

Reklamacje i gwarancja

 

Reklamacje i Gwarancja

 

 

Mimo największej staranności jaką przykładamy do doboru asortymentu, dostawców i naszych partnerów,  nie jesteśmy w stanie zapobiec wszystkim problemom które mogą dotknąć naszych klientów. Dlatego  szczególną uwagę przykładamy do sprawnej realizacji wszelkich reklamacji i gwarancji dotyczących produktów zakupionych w naszym sklepie.

 

1) Jeśli chcesz zwrócić towar

 

Zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu każdego typu towaru, zakupionego na stronach www.rozsądnie.pl  w trakcie 10 dni od dokonania zakupu, bez podania przyczyn.Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym a procedurę krok po kroku znajdziesz na stronie odstąpienie od umowy.

 

 

2) Jeśli przesyłka była uszkodzona

 

Gdy kurier dostarczy Ci paczkę, prosimy, aby zamówioną przesyłkę dokładnie obejrzeć  w obecności kuriera (kurier ma obowiązek na wyraźną prośbę  poczekać), jeżeli okaże się, że posiada on uszkodzenie (pęknięcie, połamanie), wówczas z kurierem spisać odpowiedni protokół szkody, sprawdzając czy wszystkie pola zostały wypełnione poprawnie i zgodnie z prawdą ( w przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze, najpierw należy uregulować płatność i następnie można sprawdzić przesyłkę ).

 

W przypadku, gdy nie sprawdziłeś towaru w chwili dostawy a posiada on uszkodzenia należy skontaktować się telefonicznie z firmą DHL  (42) 6 345 345 i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu ( należy podać numer przesyłki widoczny w korespondencji wysyłanej do klienta po realizacji zamówienia lub na etykiecie przyklejonej na przesyłce ).

 

Dalsze kroki postępowania opisaliśmy na  stronie Reklamacje przesyłki. Protokół szkody  jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

 

 

3) Jeśli produkt jest wadliwy

 

Możesz zgłośić  reklamcję bezpośrenio w serwisie producenta na podstawie karty  gwarancyjnej . Szczegółową procedurę postępowania znajdziesz na stronie Serwis - Warunki Gwarancji. Każdy towar sprzedawany w naszym sklepie  zawsze objęty jest gwarancją producenta, importera lub serwisu.

Dane kontaktowe serwisów autoryzowanych znajdziesz na  stronach producentów.

 

 

4) Jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową

 

Możesz  złożyć reklamację w naszym sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową np. jeśli  nie działa od razu po zakupie.  Zgodnie z polskim prawem możesz zażądać naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy. Instrukcję postępowania w tym przypadku znajdziesz na stronie Serwis- Warunki gwarancji.

 

 

 

Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z nami.

 

Napisz do nas

Kontaktowy adres e-mail

 

 

Zadzwoń do nas

(Biuro obsługi klienta) informacja ogólna,  zamówienia,  reklamacje pomoc 

pon-piąt:  8:00-17:00


TEL. (14) 68 68 700

>

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel